vrijdag 27 september 2013

Spijkerrokjes en gewonnen Give Away

Hoewel ik geen fan ben van zelfgemaakte spijkerrokjes, bij jongste dochter geen spijkerrokje meer in de kast lag, boven meters gekregen stof (van Lilian), en in blogland leuke rokjes voorbij kwamen... ben ik toch overstag gegaan.
Simpel model uit een Ottobre:


En nog 1 uit een oude Ottobre, die al veel gebruikt is.
Het voordeel van dit soort rokjes is, dat er in het achterpand elastiek zit, waardoor het goed in haar rug aansluit, want daar tuut het nog wel eens.





Vorige week kreeg ik mijn kadootje binnen die ik bij Henrike van By Ieke had gewonnen. Sanders naam in applicaties, echt heel erg leuk.
Het zal nog wel even duren voordat hij dit kan gebruiken, op maatje 62 68 past het nog niet helemaal.
Maar het ligt er wel, en tegen die tijd komt het op een trui/shirt of zijn tas.
Nogmaals heel erg bedankt voor dit leuke kadootje.







En een paar bandjes erbij, die vast wel eens van pas komen.

Verder nog een stapel verstelwerk weggewerkt, maar dat is totaal niet interessant;-))


Groetjes, Klazina

6 opmerkingen:

Danielle zei

Mooie rokjes! Ik vind deze spijkerstof wel heel erg mooi! Meestal moet je zoiets een paar keer wassen voordat je de mooie spijkerlook krijgt, maar deze is van zichzelf gelijk al mooi. Leuke patronen , heb je gebruikt en met 2 kleuren doorgestikt? Leuk effect geeft dat.
Wat een mooie give-away heb je gewonnen, dat heeft Henrike leuk bedacht voor je!

Gera zei

Leuke rokjes, ik vind ze ideaal. Met van alles te combineren zijn ze.

sarina zei

leuke rokjes en wat een mooie spijkerstof. en ze zijn zo makkelijk, hoor mij nou! dochterlief is er hier ook zo blij mee!

groetjes sarina

Wilja zei

Hier is ook al vraag naar spijkerrokjes. Die van jou vind ik heel goed gelukt. Dit komt ook omdat je de juiste spijkerstof ervoor gebruikt hebt. Mooi hoor! en eh ... inderdaad binnenkort maar eens wat afspreken, anders komt het er niet van. Een week vliegt hier gewoon voorbij.

groetjes Wilja

elsa zei

Hoi, je ben één van de winnaars van mijn give-away. Morgen hoop ik er een blogberichtje van te maken. Alvast gefeliciteerd en bedankt voor het meedoen? Alles nog goed met de kleine man? Groet, Elsa

Marleen zei

Hoi Klazina,

Wanneer laat je weer eens iets van je horen (of zien)?
groetjes,
Marleen